Ben je niet tevreden over een product? Dan horen we het graag!

Hoe het werkt?

Je hoeft ons geen aparte mail te sturen. Je kunt in je besteloverzicht eenvoudig op productniveau aangeven als er iets mis is.

  1. Ga naar jouw besteloverzicht
  2. Bekijk je meest recente bestelling
  3. Meld het probleem dat je met het specifieke product hebt

Is een product niet geleverd of voldoet het niet aan jouw kwaliteitseisen? Dan krijg jij je geld terug. Dit maken we uiterlijk de woensdag na uitlevering in orde. Je ontvangt hiervan een e-mail.

Is een product niet geleverd en heb je hier al een e-mail van ons over ontvangen? Dan hoef je niets te doen en verrekenen we het automatisch met jouw bestelling. Je ontvangt hiervan uiterlijk de woensdag na ontvangst van je bestelling een mail.

Heb je met iDeal betaald? Dan krijg je een tegoed op jouw account zodat de verrekening de volgende keer plaatsvindt. Als je met automatische incasso hebt betaald, wordt het bedrag aangepast op de incasso. Zo betaal je nooit te veel. Daarom gaat onze voorkeur uit naar betalen met automatisch incasso.

Kwaliteitseisen De Streekboer

Aardappel

De Streekboer stelt andere kwaliteitseisen aan een product dan de supermarkt. Wij geven niet om uiterlijk, wél om voedselverspilling tot het minimum te beperken. Als de smaak goed is en het gewicht overeenkomt met hetgeen we presenteren op onze website zijn we tevreden.

We krijgen van klanten terug dat ze het veelal belangrijker vinden waarom een product er uitziet zoals het er uitziet dan dat ze hun geld terugkrijgen als een product er anders uitziet dan verwacht. Wij zullen dan ook ons uiterste best doen terugkoppeling over het product te geven. Uiteraard krijg je ook jouw geld terug als een product niet geleverd is of de kwaliteit te kort schiet.