Veelgestelde vragen

Ik wil geen lid worden, kan ik dan nog wel bestellen?

Wil je wel bestellen maar geen lid worden? Uiteraard kan dat. Lid zijn heeft een paar voordelen:

 Geen minimale bestelwaarde
 Geen kosten voor het afhalen van je bestelling
 Gratis thuisbezorging vanaf €65,-**
 Twee speciale weekaanbiedingen voor leden
 Gratis Streekboertas bij jouw eerste bestelling als lid

Kan ik ook lid worden als ik niet in jullie regio woon?

Uiteraard! De Streekboer doet meer dan ervoor zorgen dat lokale consumenten lokale boodschappen kunnen krijgen. Wij zijn ook een platform met daarop de verhalen van boeren en hun producten. We vinden het belangrijk dat de verhalen verteld worden. Wil je hieraan bijdragen? Word dan Streekboer Weldoener vanaf €11,50 per maand. Als lid heb je tevens de optie om meer dan €11,50 per maand aan De Streekboer over te schrijven. Ruim 100 leden deden dit al.

Leuk een lidmaatschap, maar voor mij kan dat niet uit! Waarom zou ik dan toch lid worden?

Lid zijn heeft een paar voordelen:

 Geen minimale bestelwaarde
 Geen kosten voor het afhalen van je bestelling
 Gratis thuisbezorging vanaf €65,-**
 Twee speciale weekaanbiedingen voor leden
 Gratis Streekboertas bij jouw eerste bestelling als lid

Kan ik de producten ook bij de boer afhalen?

Jazeker kan dat! De meeste boeren hebben minimaal eenmaal per jaar open dag en laten consumenten graag hun bedrijf zien. Bij sommige kun je ook eigen producten op het erf kopen. Sommige boeren zijn ook Streekboer afhaalpunt, kijk maar een bij Streekboer verzamel- en afhaalpunten.

Is De Streekboer vergelijkbaar met HelloFresh?

HelloFresh en de Streekboer zorgen er allebei voor dat je online voedsel kunt bestellen. Daarmee houden de overeenkomsten tussen HelloFresh en de Streekboer ook op. De Streekboer levert uitsluitend producten uit Noord-Nederland. Daarnaast bepaalt de boer bij de Streekboer zijn eigen prijs. Op die manier garanderen we dat de boeren niet worden uitgeknepen en dus zich volledig kunnen richten op het aanbieden van producten die gezond zijn voor mens, dier en milieu.

Is er ook een opzegtermijn?

Je kunt het lidmaatschap zelf 24 uur per dag opzeggen. Het lidmaatschap wordt per eerstvolgende maand opgezegd.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Wij willen je nergens tot verplichten. Daarom is het lidmaatschap gemakkelijk opzegbaar. Stuur een mailtje naar info@destreekboer.nl met je gegevens en we verwerken je lidmaatschap zo spoedig mogelijk.

Wat doen jullie met het lidmaatschapsgeld?

Met het lidmaatschapsgeld gaan we werken aan een afzetmarkt voor goede, lokale boeren zodat zij bestaansrecht krijgen, wij goed voedsel en de hele wereld een beter voedselsysteem.

Rekenen jullie ook verzendkosten?

Ben je lid? Dan betaal je niets voor het afhalen. Bestel je voor minder dan €35 en laat je het
thuisbezorgen? Dan betaal je €6,50. Bestel je tussen de €35 en €65 en laat je het thuisbezorgen
dan betaal je €3,50. Boven de €65 is thuisbezorgen gratis.

Doen jullie ook aan thuisbezorging?

De Streekboer heeft als doel uiteindelijk in heel Noord-Nederland te gaan thuisbezorgen. Wil je meer weten over de kosten en de gebieden waar we nu al thuisbezorgen? Lees dan verder.

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons via info@destreekboer.nl of stuur een app naar 085-0160276. We streven erna jouw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden. Heb je een vraag over een geplaatste bestelling? Dan wordt deze voor woensdag 10 uur behandeld.