Veilig betalen door persoonlijk contact

Betalen bij De Streekboer

De Streekboer werkt met de wetten van de natuur. Soms kan het zijn dat je bestelling wijzigt. Bijvoorbeeld omdat je hebt aangegeven statiegeldflessen te retourneren maar deze vergeten bent. Wij zorgen ervoor dat, wanneer je bestelling onverhoopt wijzigt, je nooit te veel betaald.

Dat kan omdat wij werken met automatische incasso, iDEAL en PayPal. Het werkt als volgt:

  1. Je plaatst je bestelling en vult je gegevens in;
  2. Je haalt je bestelling op;
  3. Stel er wijzigt een product dan noteert de boer dat. Vervolgens verwerkt de beheerder het in het ons systeem. Jij krijgt een mailtje met daarin een bevestiging van de gewijzigde bestelling en het juiste totaal bedrag.
  4. Het bedrag wordt van het bij ons bekende rekeningnummer afgeschreven.

Op het verzamelpunten en de afhaalpunten is geen contant geld in omloop. Je kunt dus zonder portemonnee naar binnen lopen. Wel zo gemakkelijk toch?!

Persoonlijk contact

Mocht je nog vragen hebben over de betaling dan kan je die vraag stellen via het chatvenster die je onder in beeld kunt vinden. Tevens staat de beheerder op het verzamelpunt voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Afhandeling betaling en wanneer wordt het afgeschreven?

Eerste keer : op de zaterdag
Volgende keren : op de woensdag

De incasso´s worden wekelijks door ons ingelezen bij de banken. Wanneer je de bestelling plaatst dan geef je daarmee toestemming om eenmalig per bestelling het bedrag te innen. Bestel je voor het eerst bij De Streekboer dan zal het bedrag anderhalve week (op zaterdag) na het ophalen bij je worden geïnd. Heb je al eens eerder bij De Streekboer besteld dan wordt het bedrag op de eerstvolgende woensdag na het afhaalmoment geïnd.