Vragen

Bij De Streekboer is de klant koning. Zowel de werknemers van De Streekboer als de aangesloten boeren vinden het belangrijk dat de klant de informatie krijgt waar hij of zij recht op heeft. Voor algemene vragen kan jij altijd bellen naar het nummer van De Streekboer. Als jij echt gerichte vragen hebt over de producten en de eigenschappen daarvan, schakelen wij je meteen door naar de boer die ze levert. Dan heb jij de informatie rechtstreeks van de voedselmaker. Zo kan de boer zijn of haar verhaal vertellen over wat zij verbouwen en krijg jij de informatie waar jij recht die jij zoekt.

Telefoonnummer: 085 – 016 02 76
WhatsAppnummer: 06 – 10 522 951
E-mailadres: info@destreekboer.nl

Wij zijn van 8:30 tot 17:00 bereikbaar via de live chat functie op de website. Heb jij een snelle vraag tijdens het bestellen? Doe een berichtje. Jij wordt dan altijd meteen geholpen door één van onze werknemers. 

Niet goed geld terug

Bij De Streekboer streven wij naar de beste kwaliteit uit eigen regio. Soms kan het zijn dat er toch een ‘rot appeltje’ tussen de producten kan zitten. Dit kan de beste overkomen. De boeren vinden het fijn dat jij ze hier van op de hoogte stelt. Zo kunnen zij ervoor zorgen dat de versheidsgarantie behouden blijft.
Wij willen natuurlijk dat jij zo veel mogelijk van jouw verse producten kan genieten. Daarom bieden wij jou de niet goed geld terug garantie aan. Als jij jouw producten hebt afgehaald en ontdekt dat er een product tussen zit die toch niet helemaal eetbaar meer is? Vul in diezelfde week de gemakkelijke lijst in op www.destreekboer.nl/nietgoedgeldterug. Zodra jij op verstuurt hebt geklikt, krijg jij snel jouw geld terug gestort.

Let op, je krijgt alleen de kosten van de het product teruggestort.

Klasse 2 producten
Niet in alle gevallen kan jij beroep doen op de niet goed geld terug garantie. In het geval van de klasse 2 producten, hebben wij al te maken met de ‘buiten beentjes’ van De Streekboer. Dit zijn producten die volgens de supermarkttermen de schappen niet halen. Deze producten zien er iets anders uit. De komkommer is krommer, de bloemkool is geel of het fruit is wat beurs, noem het maar op. Omdat deze producten al als ‘buitenbeentjes’ worden bestempeld, vallen ze niet in deze garantie. De producten onder deze categorie staan goed aangegeven op de site.